وبلاگ سایت نیازپرداز

وبلاگ سایت www.niazpardaz.com مرکز آگهی و تبلیغات ایران

وبلاگ سایت نیازپرداز

وبلاگ سایت www.niazpardaz.com مرکز آگهی و تبلیغات ایران

وبلاگ سایت https://www.niazpardaz.com/ بزرگترین مرکز رسمی آگهی و تبلیغات ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰
شغل های پر درامد

شغل های پر درامد

آرزوی هر انسانی داشتن یکی از شغل های پر درامد می باشد اما سوالی که پیش میاد اینکه این دسته مشاغل که ما در ارزوی انها هستیم چه ویژگی هایی  دارند؟ و کلا به چند دسته تقسیم می شوند؟ و آیا همیشه برای داشتن یک شغل خوب نیاز به داشتن سرمایه فراوان می باشد یا نه؟

برای جواب دادن به این سوالات شما رو به مطالعه ادامه مطالب زیر دعوت می کنم:

ما در ادامه سه مسیر که جواب های سوالات شمارو در مورد مشاغل پردرامد را می دهند بیان می کنیم:

1. شغل زمانی مفید و پر درامد است که مورد نیاز جامعه باشه


بله درست حدس زدین همواره این نیاز در جامعه بوده که سبب تولید مشاغل گوناگون شده و هر چه اون نیاز در جامعه بیشتر باشه اون شغل با ارزش تر گردیده است. در جامعه مدرن امروزی شاید بدون شک بیان کرد مشاغلی که با تخصص کامپیوتردر تعامل هستند بهترین شانس رو کسب می کنند اما ایا فقط کامپیوتر در این مجموعه است؟ خیر.

امروزه امر بازاریابی بسیاربیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است و هر چه جولوتر میریم با توجه به افزایش رقابت این موضوع معنادارتر می شود.

ما دسته مشاغل دیگری هم می شناسیم که در بحث درامد همواره حرف برای گفتن دارند مثل گرایش های مختلف پزشکی، وکالت، مهندسی که هر کدام باز با توجه به نیاز جامعه رشد می کنند.

2. همیشه برای شروع یک شغل پر درامد نیاز به سرمایه زیاد نیست


بسیاری از ما تمایل به مشاغل آزاد داریم حتی به عنوان شغل دوم. این موضوع نیاز به بررسی ، تحلیل درست از شرایط پیرامون، تعامل با افراد مختلف دارد. قبل از وارد شدن به هر شغلی باید دید چه نیازمندی هایی دارد. 

آیا در ابتدا نیاز به سرمایه زیادی وجود دارد یا خیر؟ مشاغلی وجود دارند که شاید اصلا نیاز به سرمایه ی چندانی که پیش خودتون تصور می کنید نداشته باشند. تنها کافی هست اگه تمایل به شغل ازاد دارید ببینید دیگران چه مسیری رو رفتن و با چه سرمایه ای و چقدر در این کار موفق بودن. همیشه به خاطر داشته باشید این ضرب المثل رو که می گه: سنگ بزرگ نشانه نزدن است.! 

پس اینکه با کارهای کوچیک شروع کنید و کم کم رشد کنید بهتر از اونکه یه  کار بزرگ رو بگیرید و نتونید به اتمام برسونیدش.

برای مشاهده نمونه های مختلف بر روی  شغل های پر درامد کلیک نمایید.

سرمایه در شغل های پر درامد

3. می توان به شغل پر درامد دست یافت حتی با کار در منزل


شاید خیلی ها تصور کنند کار های پردرامد رو همیشه در بیرون از خانه می شه بدست اورد. اما این باور اشتباه هست. در عصر تکنولوژی که ادم ها به روش های مختلف می تونند با هم به تعامل بپردازند و با یک کلیک صدا و تصویر هم دیگر رو داشته باشند، به راحتی می توانند تجربه و هنر خودشون رو به نمایش عموم بذارند مشاغلی وجود دارند که فرد در خانه می تونه  شغل پر درامدی رو داشته باشه. مشاغلی مثل تدریس، فروش کالا به صورت مزایده ای، وبلاگ نویسی، بازاریابی تلفنی و بساری کار دیگه یک شروع خوب برای یک کار پر درامدی می باشند.


منبع: وب سایت نیاز پرداز، آگهی و تبلیغات ایران 

هرگونه نشر و کپی برداری بدون ذکر نام نویسنده و منبع دارای اشکال اخلاقی و شرعی می باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی